جزیره کامپیوتر
با سلام اینجا نرم افزار زیاده بنر و قالبم طراحی میکنیم نمونه هاش در پست ها دیده میشود
 
 

برنامه ی FaceLock Pro 2.7.2 یکی از حرفه ای ترین و بهترین نرم افزار های امنیتی اندروید می باشد.شما با این نرم افزار تنها در صورتی میتوانید قفل گوشی خود را باز کنید که خودتان باشید ! یعنی فقط چهره ی شما.از خصوصیات نسخه جدید نرم افزار فیس لاک می توان به افزایش ضریب امنیتی نرم افزار ، بهینه سازی تشخیص چهره ، باز شدن و سرعت بیشتر در هنگام تماس های تلفنی و … اشاره کرد.


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 12:38 :: توسط : محمدرضا

نرم افزار فوق العاده قدرتمند CamScanner -Phone PDF Creator 1.7.0.20121225 یکی از برترین برنامه های اسکن متون میباشد که با بیش از 40 میلیون کاربر اندرویدی به یکی از بهترین نرم افزار های اندرویدی جهان تبدیل شده است.برنامه قابلیت اسکن متون و ذخیره با فرمت های jpeg و pdf را دارد کیفیت اسکن بسیار بالا می باشد. برخی از امکانات این نرم افزار : * توانایی اسکن و مدیریت متون و صفحات وب * سرعت بالا در اسکن متون * توانایی شناسایی قسمت های بی استفاده از تصویر با الگوریتم پردازش تصویر هوشمند * افزایش رنگ : تنظیم رنگ و روشنایی در نهایت ایجاد تصاویر واضح ...


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 12:37 :: توسط : محمدرضا

نرم افزار ZPlayer v3.6.21 یکی از پلیر های بسیار عالی و کاربردی و پرطرفدار می باشد که امروز برای شما کاربران اندروگت آماده کرده ایم.این پلیر قدرتمند توانایی اجرای انواع فایل های صوتی و تصویری را در گوشی یا تبلت اندرویدی شما را دارد.


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 12:37 :: توسط : محمدرضا

امروز قصد معرفی یک مرورگر سریع و ایمن را برای سیستم عامل های اندرویدی داریم.مرورگر Puffin Web Browser 2.3.7536 میتوان گفت که یکی از سریع ترین و پیشرفته ترین مرورگری های اندرویدی می باشد.برنامه قابلیت مسدود سازی پنجره های بازشونده pop-up  را دارد همچنین قابلیت اجرای صفحاتی که با تکنولوژی جدید html 5 و css3 ساخته شده اند را نیز دارد و قابلیت نمایش فایل و سایتهای فلش را دارد.


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 12:36 :: توسط : محمدرضا

تم با کیفیت بالا BreezeHD for CM9/CM10 2444 تم آندروید

تم BreezeHD یکی از تم های بسیار زیبا و شیک برای رام های CM9/CM10 میباشد.این تم بی نشیر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که هر کسی را مجذوب خود میکند.. این تم فقط بر روی رامهای معرفی شده قابل اجرا میباشد.


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, :: 14:31 :: توسط : محمدرضا

نگاهی به LockScreen اندروید 4.2 و قابلیتهای جدید آن



همان طور که می دانید، گوگل مدتی است که آخرین نسخه سیستم عامل اندروید را همراه با سخت افزارهایی چون الجی نکسوس ۴ و سامسونگ نکسوس ۱۰ ارائه کرده است. اندروید 4.2 ویژگیهای جدید متعددی را همراه با خود آورده که از جمله آنها میتوان به اپلیکیشن جدید دوربین و گالری، کیبرد جدید، اپلیکیشن بهبود یافته ساعت، امکان ایجاد حساب کاربری برای چند کاربر و ... اشاره کرد. چندی پیش عملکرد لایه جدید امنیتی این سیستم عامل را مورد بررسی قرار دادیم و اکنون نیز قصد داریم به Lock Screen جدید اندروید 4.2 بپردازیم و با قابلیتهای جدید آن آشنا شویم.

مانند نسخههای قبلی در لاک اسکرین شاهد دایره ای هستید که با کشیدن نماد قفل به اطراف آن میتوانید وارد صفحات اصلی شوید. اما در نسخه جدید نحوه دسترسی به Google Now و اپلیکیشن دوربین، از داخل لاک اسکرین، دستخوش تغییراتی شده است. برای دسترسی به دوربین باید کنارههای صفحه را به سمت چپ بکشید و برای باز کردن Google Now نیز باید دکمه ای که در پایین صفحه قرار داده شده را به سمت بالا بکشید.
یکی از مهمترین تغییرات لاک اسکرین جدید، قابلیت اضافه کردن صفحات متعدد و ویجتها است. شما اکنون میتوانید مانند صفحات خانگی، تا ۵ صفحه را در لاک اسکرین تعریف کنید و هر کدام را که دوست داشتید به عنوان صفحه پیشفرض برگزینید. در هر صفحه امکان استفاده از ویجتهای تقویم، ساعت دیجیتال، جیمیل و پیامک فراهم شده است. کلیه ویجتها قابل تغییر سایز هستند و شما میتوانید آنها را مطابق با سلیقه خود تنظیم نمایید.

ظاهرا در حال حاضر تنها امکان استفاده از ویجتهای مذکور فراهم است و شما نمیتوانید از ویجت سایر برنامهها در لاک اسکرین خود، بهره ببرید. Notification Center نیز مانند همیشه از لاک اسکرین قابل دسترسی است. در مورد مرکز پیامها نیز جالب است بدانید دکمهای در گوشه این صفحه قرار داده شده که با لمس کردن آن، میانبرهای تنظیمات سریع دستگاه برای شما ظاهر میشوند.

بیشک در آپدیتهای بعدی امکان استفاده از ویجت سایر برنامهها نیز به لاک اسکرین اضافه خواهد شد و این موضوع میتواند فرصت خوبی برای خلق نوآوریهای جدید از سوی توسعه دهندگان باشد. شما درباره لاک اسکرین جدید چه نظری دارید؟ به نظرتان داشتن صفحات متعدد و استفاده از ویجتها در لاک اسکرین، تا چه اندازه میتواند کاربردی باشد؟

- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, :: 14:29 :: توسط : محمدرضا

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رنگارنگ و آدرس thtm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 254
بازدید ماه : 3553
بازدید کل : 227820
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


center>
- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 

www.
thtm
.lxb
.ir
-
.com Chatroom Code -->
چت روم
src="http://LoxBlog.Com/fs/clocks/05.js">

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 254
بازدید ماه : 3553
بازدید کل : 227820
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

سایت دانلود ،دانلود رایگان - دانلود رایگان، چت روم،تبادل بنر ،لینک باکس، انجمن
چت روم
انجمن وبسایت:کلیک کنید Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو

www.
th
tm
.lx
b.ir
Image by - رنگارنگ
Image by - طراحی
بنر
توسط
مدیر
وبلاگ
رنگارنگ
Image by - www.
thtm.
loxblog
.com
Image by - طراحی
بنر 
ارزان
-